Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Örgü etkinliği - 2- Şalım












    Bu ayki örgü etkinliği ev sahibemiz benim kader arkadaşım : )) nuray
    Sayfasını gezmekten zevk aldığım arkadaşımın harika elişleri ve değişik lezzetleri var
    Sayfasını açınca sizi akasya kokuları karşılar
    Seni tanıdığım için çok mutluyum. Sana ve ailene sevgi , başarı dolu günler diliyorum o gülen yüzün hep gülsün.

    Bu model için önce değişik boyutlarda motifler ördüm sonra onlara bir form vererek şal oluşturup filesini ördüm ve motifleri file üstüne monte ettim monte ederken çiçek kenarlarına sürfüle uygulayarak çiçeklerin belirgin olmasını sağladım.
    saçaklarla süsleyerek bitirdim

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda