Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Sobeeeee

    Sevgili gazellem yani şirinişler tarafından sobelendim meral canım anca cevaplayabildim sobeni nette sorun vardı
    İSİM VEYA LAKABINIZ: Blog arkadaşlarım yux abla diyor çok hoşuma gidiyor
    DOĞUM YERİNİZ: İstanbul
    HOBİLERİNİZ: Örgü örmek,kitap okumak okumadan asla uyuyamam,değişik yerler gezmek
    EN DEĞERLİ 3 ŞEYİNİZ:Ailem,sağlık,memleketim(bunu öylesine yazmıyorum 2 yıl için kıbrısa gittik ve ben resmen vatan sendromu yaşadım allah gurbet çekenlere sabır versin)
    OMAZSA OLMAZ DEDİĞİNİZ ŞEY:Ailem
    İDEALİNİZ:Oğullarımın ilerde iyi birer birey ve meslek sahibi olmalarını görmek ve ufak bir sahil kasabasına yerleşerek kendime şirin bir yer açmak :))
    ETKİLENDİĞİNİZ BİR KİTAP: en son okuduğum kitap sır (iyiye yor iyi olsun ana fikir ben bunu anladım yani)
    EN YAKIN 3 BLOGCU ARKADAŞINIZ:ayırım yapamam ama tabiki msn de olsun telefonla olsun görüşüp dertleştiklerim daha bir farklı ama hepsiyle çok güzel paylaşımlarımız var
    UNUTAMADIĞINIZ BİR ANI:Eşim uzak bir yerde görev yaparken ona süpriz yaptım yanına giderek şok oldu 30 ağustos töreninde :))
    BURCUNUZ:Boğa
    İLGİLENDİĞİNİZ BİR SPOR DALI VEYA TUTTUĞUNUZ TAKIM:voleybol-GS
    İDEAL BİR KADIN NASIL OLMALI:Derli toplu nerde ne konuşacağını ve nasıl davranacağını bilen eşine destek olan tabikii sabırlı bir anne olmalı
    İDEAL BİR ERKEK NASIL OLMALI:Yukarda yazdıklarımla uyumlu şekilde olmalı bence
    TEKNOLOJİNİN GELİŞMESİ OLUMLU MU,OLUMSUZ MU? olumlu ama beni ürkütüyor biraz eşimin deyimiyle teknoloji özürlü olduğum için sanırım :))
    İCAT EDİLMESEYDİ BİLMİYORUM NE YAPARDIM DEDİĞİNİZ ŞEY:Çamaşır makinası
    İNSANLARIN GÖZLERİNE Mİ SÖZLERİNE Mİ İNANMALI?İkisi birbirini tutmalı
    HAYATTAKİ SEVİNÇ KAYNAĞINIZ:yavrularım
    HAYATTAKİ EN BÜYÜK KORKUNUZ:2005 sene başında bir yangın atlattık o günden sonra çocuklarımı kaybetme korkusu kaldı üzerimde(kaan ı zor çıkardım dumandan )
    MANTIK MI YOKSA AŞK EVLİLİĞİ Mİ?Mantık evliliği yaptım ve allah bozmasın 18 senedir sesimiz yükselmedi birbirimize
    EN SEVDİĞİNİZ YEMEK: sebze olan her yemek
    BLOG SAHİBİ İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZ: sık sık ziyaretine gittiğim paylaşımcı dürüst ve sevgi dolu bir insan meral'cim çok öpüyorum kendisini
    ŞİMDİKİ AKLIM OLSAYDI:ah keşke dediğim birşey bulamadım
    bende 3 arkadaşımı sobeliyorum canlarım kolay gelsin
    eylül bahçesi - hulela - ceyda fatma

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda