Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü günleri-3 -çantalarımız / sayfa 1

    Vallahi edacımı tanımayan varmıdır blog tasarımları herkese yardımcı olan blog perisi diyorum ben kendisine arada bana el sallar uçaktan :)) ama bi buluşamadık :((
    Bu güzel modeller de sevgili edaca 30 dan haydi sayfasındaki diğer güzellikleri görmeye




    Bu etkinlik sayesinde tanıştığım arkadaşımın çok güzel bir sayfası ve çalışmaları var
    Bu güzel model de sevgili yasemin 37 den haydi sayfasındaki diğer güzellikleri görmeye



    Blog sahibi olmadan önce zevkle gezdiğim sayfalardan biri
    Bu güzel model de sevgili pinkle hobi den haydi sayfasındaki diğer güzellikleri görmeye

    Çoooook uzaklardan blog adınına bu kadar uyan bir sayfa görmedim desem yeridir hangi örgü hangi iple, şişle örülür bilmek istediğiniz ne varsa sayfasında mutlaka görün
    Bu 2 güzel model de sevgili örgü atölyesi'n den haydi sayfasındaki diğer güzellikleri görmeye



    Bu güzel oklava işi çantayı yapan benim canım arkadaşım gülcan sağolsun özel günleri hiç unutmaz. harika resimler hazırlar bilir benim yapamadığımı hemen bak sana ne yaptım diyerek bana yollar.
    Bu güzel model de sevgili gelibolu 17 den haydi sayfasındaki diğer güzellikleri görmeye


    Bu güzel model taaa eskişehirden geldi sevgili diloş 26 kendisiyle şahsen tanışma görüşme imkanım oldu iyiki seni tanıdım can arkadaşım
    haydi sayfasındaki diğer güzellikleri görmeye



    Bu güzel ve değişik model sevgili benim denizim den sayfasında birbirinden güzel paylaşımları var haydi sayfasındaki diğer güzellikleri görmeye

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda