Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü günleri-3/ sayfa 5

    Canım şirinem boncuğum sanırım herkes anladı bu sözlerimden kimden bahsettiğimi o bir şirine o bir gurbet güzeliiii o birrrr boncuk devrimmmm


    Bu harika modelde nazar değmesin 07 den geldi maşallah diyeyim sayfasında enfes elişleri paylaşıyor haydi gezmeye


    Beyazın asilliği diye boşuna dememişler arkadaşımızın ellerine emeğine sağlık haydi diğer güzellikleri görmeye sayfasına hobilerim ve ben



    Bu güzel modelde nazo arkadaşımdan sağol minicik oğluşuna ve çalışmasına rağmen beni kırmayıp katıldı kendisine çok tşk. ediyorum



    Sevgili arkadaşım kadın ve güzellikten gelen bu güzel çanta için nermin e tşk.ediyorum sayfasındaki birbirinden güzel bilgiler için hadi sayfasına :))



    Bu güzel sık iğne çantayı sevgili hazan arkadaşımız yapmış katılımı için kendisine tşk.ediyorum ve diğer güzelliklerini görmenizi tavsiye ediyorum

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda