Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Sobeye cevap

    dünya iyisi arkadaşım taze anne maral 'ım beni sobelemişti fakat ben anca fırsat buldum kendisinden çok özür dileyerek cevaplamaya çalışayım
    sobemizin konusu
    hakkımdaki acı ama gerçek 7 şey
    1- çok alınganımdır biri yan baksa niye öyle baktıki diye içim içimi yer kendimde ararım (malesef)
    2-çok kindarımdır bir kez kırlırsam benim için bitmiştir hayatta yüzüne bakmam
    3-bin düşünüp bir konuşurum o yüzdende ah demeseydim demem
    4-insanlara çok çabuk kanarım :)) sonrada üzülürüm
    5-emin omadığım şeyler hakkında asla kesin konuşmam ama benim için doğruysa sonuna dek savunurum
    6-çok tezcanlıyım her şey hemen olsun isterim
    7-çok sabırlıyımdır ama bardağı taşırmamaları gerekitiğini bilir evdekiler

    İşte ben buyum :))
    şimdiiiii gelelim benim sobelediklerime
    meltem ruzgarı - yasemin'in penceresi - selma hobi
    Canlarımmmm kolay gelsin

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda