Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    29 harf tekmili birden sobe

    Canım uzak diyarlarda evli barklı mutluluk en en çok onun hakkı olan sibelim beni sobelemiş aklıma gelen ilk şeyleri yazıverdim bende
    A- ana-annelik
    B-babam
    C- canlarım
    Ç-çocuklar,çicek,böcek
    D-doğruluk
    E-ev hali,erhan
    F-fedai(okuduğum bir roman)
    G-gelibolu
    Ğ- :))
    H-hakan
    I-ırmak kenarı
    İ-internet
    J-jale yılmazer
    K-kaan,karanlık korkusu
    L-laleler
    M-makarna :)) çok severim ne kadar belli etmesemde
    N-nine
    O-ordumuz
    Ö-ömür geçiyor farketmesekde
    P-pınar buz gibi su akan
    R-risk
    S-sanal
    Ş-şükretmek
    U-unutma unutulanlar unutanları asla unutmazlar
    Ü-ülküm, doğru insan doğru vatandaş doğru anne olabilmek
    T-tatillllll
    Y-yalnızlık
    V-vermeyi bilmek
    Z-zeytin
    bende sobelemeye başlıyorum bu 29 harflik sobeyi pek sevdim onun için çok kişi sobelemek istiyorum
    ilkayca hobiler, gelinciğin dünyası, gelibolu 17, papatyam 78, misterya sobelendiniz kolay gelsin

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda