Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Tig isi sac banti ve ayakkabi patik





    kolay sac bantı ve ayakkabı patiğimiz ,sac bantını çiçeği yapıp 7 trabzan yaptım orta kısmına kadar trabzanları artırdım orta kısma gelince eksilttim ve yine çiçekle bitirdim çiçeğin içinden düğme gibi geçip kapanıyor ,
    ayakkabı patiği de resimdeki gibi 3 parça ördüm uzun parçayı 40 zincirle başladım ve ovalliği verebilmek için uç kısımlarından artırdım,krem rengi diğer parçayı yani patiğin alt kısmını 15 zincirle başladım,mavi parçayı ise 10 zincirle başladım patik 1-1,5 yaşa uygun benim ipim biraz kalın olduğu için tam istediğim gibi olmadı örmek isteyenler biraz daha ince bir iple örsünler daha güzel olur.(mesela makina orlonu ,nako,anchor,bravo gibi iplerin bebe ipiyle )

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda