Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Aeolian shawl






    en nihayetinde bitirebildiğim aeolian shawl,Altınorgu forumunda birlikte ördüğümüz bir modeldi.Model zevkli ve hoş örümü de kolay,benim tek sıkıntım boncuklardı.11 dize boncuk kullandım ve onları dantel tığı ile ilmeğe geçirmek beni biraz sıkıntıya soktu.
    Şal bittiğinde soğuk suda 30 dakika beklettim,sonra suyu süzülünce havlu arasında biraz bekletip resimdeki gibi gerdirdim.kuruyunca kullanıa hazır:))toplam kullandığım ip 3 tane tam 100 gr,4 .yumağı sadece örgüyü bitirirken,keserken kullandım.

    ip:ören bayan samanta
    şiş:3,5 numara
    şalın gerdirilmiş bitmiş hali 104 cm
    modelin orjinal adresi http://www.knitty.com/ISSUEspring09/KSPATTaeolian.php
    bu tip şallar şema takibi ile örülüyor ve şemayı takip ederek örmek aslında daha kolay.eğer örmeyi düşünüp şemadaki işaretleri bilmiyorum derseniz bu http://www.knittinghelp.com/videos/knitting-glossary adresteki videolardan faydalanabilirsiniz

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda