Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Hello kitty ve ben geldimm:))



    hiç bu kadar ara vermemiştim sanırım ama tatil yeni bitti:) en nihayetinde dönebildim arkadaşlar hepinizi çok özledim.hepinize tek tek geleceğim biliyorum ki harika şeyler yaptınız.


    bloguma elim boş gelmeyeyim dedim:)Altınorgu forumunda yeni bir etkinliğimiz var,benim çok sevdiğim Tülin ablam var ve onun öncülüğünde Lösev'de ki çocuklar için oyuncaklar örüyoruz bende ilk olarak bu pisiyi ördüm bu adeste ingilizce pdf açıklaması var.


    kısaca açıklayım 5 şişle bebe yününü 2 kat yaparak ördüm.ayaklardan başladım 10 ilmekle 7 sıra beyaz ördüm,sonra diğer ayağıda ördüm ve pembe iple gövdeyi ördüm,baş kısmında beyaz ipe geçip kulak kısmında artırma yaptım ve bitirdim.gözleri burnu işledim ve bitti:)tekrar öreceğim bu kez tek tek resimlerim sizler için,sağlıcakla kalın,hayırlı Ramazanlar hepinize
    çiçek resimide sizler için son günler de ki merakım fotograf çekmek

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda