Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Limonlu Kek



    Sanırım son zamanlarda bir çok blog arkadaşımda Sinangil unları ile yapılmış tarifleri gördünüz.Ben de denemek istedim ve Limonlu kekunu ile limonlu kek yaptım harika oldu.Mis gibi limon kokuyor ve çok güzel kabardı tavsiye ederim.
    Ben Konya'da heryerde bulamıyordum ama Sinangil unlarına attığım mail sonucunda Adese marketlerinde satıldığını söylediler.Adese marketlerinin her şubesinde yok ama müşteri  hizmetlerine söylediğiniz zaman bir daha ki gidişinizde raftaki yerini almış oluyor.
    Gelelim tarife..Her hamurişinde olmasa da kek ve kurabiyelerde hakikaten güzel yaptığım söylenir yiyenler tarafından...
    Limonlu Kek
    Malzemeler:
    3 yumurta
    1,5 su bardağı şeker
    125 gr margarin(oda sıcaklığında yumuşamış)
    1 paket Sinangil Vanilya
    3 su bardağı Sinangil Limonlu Kekunu(Kabartma tozu içinde)
    yukarıdaki malzemeler standart 26 cm kek kalıbı içindir.

    Yapımı:Yumurta ve şekeri mikserde şeker eriyinceye kadar çırptım.
    Margarini ilave edip tekrar çırptım.Un ve  vanilyayı( da ekleyip tekrar karıştırıp margarinle yağladığım kalıba döktüm.
    Kabartma tozu kullanmadım Sinangil kekunları karışımlarında kabartma tozu zaten var.
    180 derece de pişirdim(benim fırınım turbo bu yüzden pişirme öncesi 1 su bardağı fırının tabanına su döküyorum kuruma yapmadan çok güzel pişiyor.
    Malzemesi az ama tadı enfes bir kek tavsiye ederim.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda