Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    ayçiçekli çanta, sunflower bag

    crochet sunflower bag.

    sonunda bu çantayıda bitirdim sadece üç çiçek koydum çiçeklerinide kolalarsam iyi olacak biraz kıvrılıyolar aslında çiçek yapraklarını biraz daha kısa yapsaydım belki daha iyi olacaktı kıvrılmazdı bu kadar yinede olsun fena olmadı buda
    ayçiçekli çantanın yapılışını soran arkadaşlarım için kısaca şöyle alt tabandan başladım
    ve sıkiğne yaparak iki köşeden artırmaları yaptım sonrada hanımdilendi beybeğendi modelindeki köşe arttırılış gibi yaptım aynı yere batarak ikili trabzanlar yaparak döne döne yukarıya kadar gittim.sonrada üst tarafındaki sap yerlerini yaptım ve makrome işi
    saplarını yaparak bitirdim
    resmin büyük haline bakılırsa kolayca yapılır.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda