Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Erten

    Kategori: Dantel


    Pek çok kişinin bildiği ve mutlaka yaptığı bir işte tekniğini kullandığı, meşhur örümcekli dantelimi paylaşmak istedim. Köşeden başlayarak oluşturulan bu örtüyü naylon iplikle yapmıştı annem. Şimdi hatırladığım sadece bana değil, birçok kişiye ördüğü ve özellikle sabahları çok erken işlerini bitirip bu danteli örmeğe başladığı. Bana Sabah güneşin doğduğu zamanı ve gün'ü hatırlattığı için adı Erten koymak geldi içimden. İsim yakıştırma işi konusunda hepinizden zaman zaman güzel yorumlar geliyor. Hepinize çok teşekkürler. Ruh durumumla, modelin beni nerelere götürdüğü ile ilgili oluyor bazen. Bugün böyle hissettim.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda