Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Başıma Gelenler..


    Hiç sormayın başıma gelenleri. Dün akşam üstü tam işyerini kapatma sıraları, sitemi düzenlerken bi kod silmişim. Bide kaydedip çıktım kazara. Baktım ki site allak bullak. Napacam ben şimdi dedim. kendi kendime bişeyler denedim. Yok düzelmiyo!. Sonra Saadet hanıma ( fiyonk ) danıştım. Beraber Aldığımız kararla sitenin alt yapısını değiştirdik. Sorun düzeldi o zaman. Bu seferde fiskosun yapılışını anlattığım kısmın yarısı gitti. onuda sabah farkettim ve dün akşamda bu günde sırf sitemi kötü, bozuk bi halde bırakmıyayım diye kısıtlı zamanlarda bişeyler yapmaya çalıştım. Umarım bu halinide beğenirsiniz. Bu gün bi programa davetliyim ( geçen hafta provası olan program ). Yorumlarınızı yarın yanıtlayacağım. Sevgiler......

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda