Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Örgü Günleri # 1 Devamı

    2007 yılının ilk mesajından herkese Merhabalar,

    Sağlıklı, mutlu, huzurlu ve hayallerin gerçek olduğu güzel bir yıl geçirmeniz dileğiyle...

    Acemice blogunun sahibesi Fethiye etkinlik için hazırladığı güllü bere ve atkı ile karşınızda. Güllerle süslü cıvıl cıvıl beresini kar yağmasını fırsat bilerek çoktan takmaya başlamış, ancak bayram telaşı, yılbaşı derken atkının bitmesi biraz zaman almış anlaşılan. Etkinliğimize katıldığı için kendisine çok teşekkür ederiz, bir sonraki etkinlikte yine görüşelim :)


    İşte bunlar da benim etkinlik için cicilerim. Siyah ebruli olan göründüğü gibi çok kolay. 10 numara şiş ve 2 yumak da bu şişlere uygun ip alıyorsunuz, istediğiniz kalınlığa göre ilmek atıp, haroşa örüyorsunuz. Örneğin akşam bi dizi izlerken bitebilecek kadar hızlı bir model. Alacalı görünüşü sorun edilmezse erkek atkısı olarak da kullanılabilir.


    Evde uzun zamandır duran triko atkının uçları boştu, bir ara ucuna bir şeyler yaparım diye saklamıştım. Etkinlik dolayısıyla aşağıdaki gibi süsledim. Daha renkli yapabilirdim, ama farklı renklerdeki berelerimle de kullanabileyim diye krem rengini tercih ettim.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda