Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    ayçiçek bere, sunflower hat

    tığ işi ayçiçek bere,örgü bere modelleri,bereler,crochet sunflower hat


    örgü bere,örgü tığ işi bere modeli, ayçiçek bere
    farklı bere modeli arayanlar için çok şeker bir bere modeli tabiii kızı olanlar için:)
    bu bereyi nette gördüm çok beğendim çok şirin geldi bana ayçiçeğin
    üzerine arı konmuş ve polen topluyor düşünüp yapana helal olsun benim aklıma
    gelmezdi yanii:)bazı insanlar gerçekten çok farklı şeyler üretiyor banada
    kopya çekip yapmak kalıyor.
    berenin her aşamasında resimledim arı yapımınıda umarım yapmak isteyenler
    için yardımı olur.
    bere'yi sıkiğne yaparak örüyoruz kahferengi yeri göz kararı artırmalar yaparak
    çocuğun başına olacak şekilde. kahferengi yeri bitirince
    önce sarı iple sık iğne örerek dönüyoruz ve birinci çiçek sırasını
    örmeye başlıyoruz 4 sıra çiçek yaptım her çiçek yaparaklarını örmeden önce 1 sıra
    sık iğne gittim.
    yeşil yaprak kısmına başlarkende önce 1 sıra sık iğne giderken yaprak yapacağım
    yerden 10 zincie çektim ve sık iğne yaparak aşağı indim,sonraki sırada o on zincie çekip
    döndüğüm yeri resimdede görüldüğü gibi ikili üçlü trabzan yaparak yaprak şeklinde ördüm.
    lastik için misinalı şişe ilmekler aldım ve lastiğide örüp bitirdim.
    arıyı örüp bereye dikerek bereyi bitirdim.ehh beğenip yaparsanız kolay gelsin...

    BERENİN ORJİNAL MODELİ İÇİN nakoorguler BLOGUMA BAKINIZ..













    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda