Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Yeni Etkinliğimiz Örgü Takı

    YENİ ETKİNLİĞİMİZ SEVGİLİ BLOG ARKADAŞIMIZ NAGİCE' NİN EV SAHİPLİĞİNDE YAPILACAKTIR ALTTA AÇIKLAMALARINI ÇOK GÜZEL VERMİŞ BENDE AYNEN YAYIMLIYORUM.

    Bu ayki örgü etkinliği evsahibliğini ben yapıyorum.Konu olarak hepimizin rahatlıkla yapabileceği bir şey olsun istedik ve Konumuz'' örgü takı''

    Blog sahi yada site ziyaretçilerinden istiyen herkes etkinliğimize katılabilir.
    bir sınırlama yok yüzük-küpe- kolye-tasma-şahmaran.. yada bu konuyla ilgili olarak içinizdn ne geliyorsa yapabilirsiniz.İstediğiniz renk ve ipi kullanmakta serbestsiniz.
    Yaptıklarınızı resimlerini çektikten sonra adınız-soyadınız varsa bloğunuzun adı ve açıklamanızla birlikte seviller@gmail.com adresine göndermenizi bekliyorum.
    Süre olarak son katılım 10 nisan . 10-11-12 nisan bloğu olan arkadaşlar kendi bloglarındayayınlarsa bende 13 nisanda tüm etkinliğimizi sergilerim diye düşünüyorum.
    Katılımlarınızı bekliyorum.dilerim çok güzel ve yaratıcı ürünler ortaya çıkarırız.
    logoyu sitesine koymak istiyen arkadaşlara logoyu yollayabilirim.Kolaygelsin..

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda