Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Az kalan mumlarınızı atmayın



    Mumlarımız doğal olarak yandıkça biter ve genellikle az bir şey kalınca kullanımaz. Baktım evde bir sürü artık mum var atarmıyım hiç hemen Kaan'a eskiden mama yaptığım büyük cezvesine iplerini çıkararak koydum mumları ocağa

    kısık ateşte mumlarım erirken ben kalıp peşine düştüm. Eski kırık bardaktan tutunda kaan'oyun hamurunun kabına dek neler çıktı anlatamam. birazda pamuk ip buldum

    Kalıplardan daha uzun olan ipleri kalıpların ortasına yapıştırdım içlerine eriyen mumları boşaltıp soğumaya bıraktım. İşte sonuç kimi cam bardakta kimi kalıptan çıktı öyle açıktaben size 3 adet örnek sunuyorum. Sağ öndeki eski likör bardaklarımdan kalan son parça biraz süsledim onu yaldızlarla.

    AAA sahi farklı renkeri ayrı ayrı eritirseniz istediğiniz gibi renk cümbüşü mumlar elde edebilirsiniz

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda