Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    sünger bob bereler,sponge bob hat

    sünger bob bereler,sponge bob hat.
    knitting sponge bob hat,handmade knitting hat
    sponge bob,hand knit sponge bob hat,croche bebe




    sünger bob berenin yapılışı...
    büyüğünü 106 ilmek başladım küçüğünüde 96 ilmek başladım.
    çocuğun başına göre istenilen ilmekte başlanılır .ve lastik kısmı örülür.
    lastik kısmında siyah şeritide örüp iki sıra daha lastik örülüp beyaz ipe
    geçilir beyaz iple 3 sıra ördüm ve sarı ipe geçtim istenilen boyda örüp tamamlanınca
    kesme yerine geldim berede hiç dikiş yok misinalı şişle ördüğüm için ve kesme yerini dikerek değilde örerek kestiğim için. resmini çektim üçüncü bir şişle iki şişteki iki ilmeği bir alıyorum ve kesiyorum böylece iğneyle dikiş olmadığı için daha düzgün duruyor tabii kesmeyi
    bereyi ters çevirerek yapıyoruz resimden kolayca anlaşılıyor.
    gözleri burnu tığla sıkiğne örüp diktim burun içine biraz silikon koydum
    ağzını tığla zincir çekerek yaptım ve iğneyle diktim dişlerinide örüp diktikten sonra
    kirpiklerini işledim gravatını tığla örüp diktim ve bitti...
    çok güzel bir bere oldular yapmak isteyenlere kolay gelsin

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda