Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    KIZ BEBEKLERE ÖRGÜ JİLE ve YAPILIŞI



    Kızıma 5 aylıkken örmüştüm şimdi 18 aylık artık olmuyor bende kız annelerine fikir olsun diye yayılıyorum.isteyen olursa ilmek sayılarını vs verebilirim..

    Yapılışını sormuş arkadaşlar bişeyler yazayım..2 parça olarak yaptım..(benim ipim lif ipiydi ve 2 ye katlamıştım siz ona göre ayarlarsınız artık:)) ön ve arka
    parçalara 60 ilmekle başladım 4 sıra pembeyle ördükden sonra diğer renkteki iplerle 1 er sıra devam ettim.2 sıra daha pembeyle ördükden sonra yanlardan her dönüşte 1 er ilmek keserek 3 parmak boyu daha ördüm.10-12 cm kesinti yapmadan ördükden sonra koltuk kısmını başladım 14 sıra koltuk oyuntusundan sonra (koltuk kısımlarını yapmak için her iki yandanda 5-6-7 ilmek eni ne kadar olsun istiyorsanız o kadar sayıda birkerede şişe ilmek ekliyorsunuz.örerken hep düz taraflarda şişe eklediğiniz ilk ilmekle örgüden bir ilmeği birlikte örüyorsunuz,bikaç sıra sonra zaten oyuntu oluşmaya başlar.bu jilede 14 oyuntu yaptım)6 ilmek sağ 6 ilmekde sol oyuntular haroşa olarak devam edip ortası düz olarak 8 cm daha örüyoruz.yine renkli iplerle 1 er sıra örüp 2 sırada pembe örüp haroşaya geçiyoruz.1 sıra haroşa ördükden sonra ilmek sayısını ikiye bölüp ayrı ayrı ortadan 1 er ilmek kesmek kaydıyla 8 ilmek kalana kadar örüp kesiyoruz.diğer tarfıda aynı şekilde örelim..Biraz yardımcı olabilmişimdir inşallah kolay gelsin ..




    kız çocuk jilesi, bebek elbisesi, yakadan başlama elbise, kısa kollu örgü elbise, askılı elbise, jile modelleri, tığ işi elbise


    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda