Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    pelerin


    tığ işi pelerin modeli,çocuk pelerini,beyaz pelerin...













    ip:nako kristal beyaz...
    netten bulduğum bu çocuk pelerin modelini çok beğeniyordum
    ve yapmaya karar verdim. yapılış aşamalarınıda eklemeye çalıştım.
    şemasına bakarak modeli kolayca yaptım hiç zor değil sadece hep dolgu olduğu
    için oyalıyor ve ip fazla gidiyor 2 yumaktan biraz fazla ip kullandım.
    şapkasını yapmadım ben arzuya bağlı isteyen yapar.
    bu model gerçekten çok güzel çocuğu olacaklar için yapın derim yanii
    resimlerin üzerine tıklayınca biraz daha büyür rahat örneği çıkarabilirsiniz eğer
    şeması karışık gelirse tabi.
    şeması ve örneğin orjinal modeli için bu bloguma tıklayın lütfen...
    şimdiden yapmak isteyenlere kolay gelsin.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda