Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    baykuşlu örgü çaydanlık demlik kılıfı





    güzel oldu bu baykuşlu modelde gözlerini biraz daha küçük örseydim daha iyi olacaktı
    biraz fazla koca gözlü olmuş:)krem iple üçlü trabzan yaptım ama ikili trabzan olursa
    biraz daha küçük olur ve daha güzel durur sanırım buda yapacaklara önerim olsunki
    büyük gözlü olmasın.
    kısaca yapılışını yazıyorum resimlerden çok iyi anlaşılır zaten.
    5 zincir çekip birleştirdim sonra 3 zincir çektim ve 15 trabzan ördüm ikinci sırada
    krem renkli ipe geçip her trabzana iki trabzan örüp sayıyı ikiye katladım üçüncü
    sırada bir trabzanı artırmadan ördüm ikinciye iki trabzan ördüm iki trabzanda bir artırdım.
    ve arka parçalarınıda aynı sayıda ördüm ön ve arka parçayı örerek birleştirdim alt kısmı hariç.
    iki gözüde bu şekilde yaptım ve orta tarafını örerek birleştirmedim diktim.
    iki gözüde diktikten sonra çevresine örneği kurdum yerlerini ayarlayarak 16 örnekli yaptım
    birkaç sıra dönerek ördüm demliğe uyacak şekilde ölçerek.
    kulp ve sap yeri içinde ölçerek birkaç sırayı yarım yarım ördüm ön tarafı 8 örneği ve arkada kalan 8 örneği ayrı örüp sonradan birleştirdim ve demliğin boyuna göre ördüm.
    alt çaydanlığıda zincir çekip başladım ve üstten aşağıya doğru 18 örnek başlayıp ördüm kulp ve sap yeri için aynı boşluğu yaparak arka ve ön yarım yarım örüp birleştirip çaydanlığın boyuna göre örüp bitirdim.
    yorumlara cevap:bu modellerin çoğunu netten görüp veya fikir alıp yaptığım modellerdir.
    ayrıca sıcak çaydanlığa takmak için değil süs amaçlı örüyorum boş çaydanlık yerine böyle
    örüp süslemek daha güzel.








    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda