Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    çiçek çiçek şal





    yine şal yine şal:)bu ara şala taktım. buda çok güzel bir şal oldu ipi ince kaldı biraz ama
    almışken elimde kalmaması için mecburen örmeye devam ettim.
    bu çiçekli örneği çok beğeniyordum biraz uğraşıp örneği çıkardım ve birazda üçgen şal olarak yapmaya çalıştım kolay oldu üçgen yapmakta zorlanmadım.
    bol bol resimledim biraz karışık geliyor bunun için her aşamasında
    resimlemeye çalıştım şalın yapılışını.
    resimledim ama yazarakta tarif etmeye çalışacağım.5-6 zincir çekip halka yaptım.
    3 zincir çektim iki tane üçlü trabzan ördüm yine 3 zincir çekip halkaya battım aynı şekilde üç zincir iki trabzan yapıp 12 zincir çektim altısını halka yaptım üç zincir çekip iki trabzan yaparak resimdeki gibi 4. resimde çiçrği tamamladım ve5. resimdeki gibi zincire battım.
    5 zincir çektim 6.resimdeki gibi batarak diğer çiçeği tamamladım.
    çiçeği tamamladıktan sonra 13 zincir çektim halka yaptım 3 zincir bir trabzan yaptım ve çevirip zincirden tığı geçirdim 9. resimdeki gibi yoksa yamuk duruyor.bir trabzan daha yapıp
    3 zincir çekip halkaya battım.yine zincir ve trabzanı yaptım ve 3 zincir çekip çiçeğin yaprağına battım 10. resim.12 zincir çektim üç zincir trabzanları yapıp ortadaki zincire battım 12. resim.
    diğer trabzanları yapıp 3 zincir çekip çiçeğin yaparağına battım.12 zincir çektim halka
    yaptım 3 zincir iki trabzan yapıp tığa ipi ikikere doladım ve 13.resimdeki gibi çiçeğin yaprağına dörtlü trabzan yaptım diğer kenara uygun olması için.zincir ve trabzanları yaparak
    çiçeği tamamladım zincire batarak 5 zincir çekip diğer çiçeğe geçip yapraklarını tamamladım.
    çiçek iki sırada tamamlanıyor.
    şal,şal modeli,çiçekli şal

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda