Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Sobeeeeee

    Sevgili Somer tarafından sobelendim seviyorlarki sobeliyorlar diye düşünerek zevkle cevaplıyorum sorularını

    Doğum Yerin :
    İstanbul/Yeniköy
    Takma Adın :
    yux
    Oturduğun Yer :
    T.Dağ./Çerkezköy
    Mesleğin :
    Aslen muhasebe ama 6 yıllık ev hanımı
    Kaç Kardeşsiniz :
    1 Ablam var
    Sevdiğiniz Sayı :
    Hiç düşünmedim bilmiyorum
    Nasıl Bir Kişiliğin Var:
    Çok sıcakkanlı aşırı iyi niyetli ve duygusal Tipik Boğa burcu
    Canınız Sıkılınca Ne Yaparsınız:
    Bol köpüklü kahvemi alır hıncımı elişlerimden çıkarırım
    Müzik Tarzınız :
    TSM, Ravel(bolero), Tina Area dinlerim
    Sevdiğiniz Tatlı Çeşidi:
    Pasta çeşitleri ve sütlü tatlılar
    Sevdiğiniz İçecek :
    Ayran,Doğal meyve suları
    Sevdiğiniz Meyve :
    Bütün meyvaları severek yeriz ailece
    Sevdiğiniz Sebze :
    Hiç ayırmam hepsini zevkle yerim çocuklarım da bana çekeydi
    Sevdiğiniz Renk :
    Mavi,Lila,Tozpembe
    Alışverişi Severmisiniz:
    Mağaza mağaza dolaşmayı sevmiyorum
    Severek Giydiğiniz Giysi:
    Kısa Etek üstüne ceket
    En Sevdiğiniz Hayvan:
    Tüm hayvanları severim ve sırayla birçok hayvan besledim
    şu an bir mavişim var muhaabet kuşu

    Sigara İçiyormusunuz:
    Evet
    Tv de Hangi Diziyi Kaçırmadan İzliyorsunuz:
    Hatırla Sevgili,Binbir Gece (arada kaçırıyorum)
    En Son Okuduğunuz Kitap:
    Bir Gün(ayşe Kulin)
    En Sevdiğiniz Ay:
    Mayıs
    Haftanın En Sevdiğin Günü:
    Cumartesi,Pazar
    En Çok Kalbini Kıran Şey :
    İnsanların canım cicim deyip işi bitince canın çıksın demesi
    Cincik Boncuk Severmisiniz:
    Alıp yapmayı severim ama takamam
    Eğlenceli Yerlere Gitmeyi Severmisiniz:
    Arada bir güzel oluyor
    En Sevdiğin Çiçek:
    Her tür çiçek

    Bendeeee
    sumisim, herrtelden , doğal mucizeler arkadaşlarımı sobeliyorum kolay gelsin canlarım

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda