Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    DİKİŞSİZ TEK PARÇA ÇOCUK KAZAĞI..


    Bu kazak benim ilk denemem 3-5 renkden de yarım yarım artık iplerim vardı değerlendireyim dedim.Bloglarda görüyordum yelek, hırka..vs yakadan başlama örnekleride yapamam sanıyordum ama çok kolaymış sizinde gözünüzde büyümesin benim gibi azıcık örgüden çakan biri bile yaptıkdan sonra:))..neyse kazağa hem yakadan başladım hemde hiçbir yerinde dikiş kullanmadım(çiçek motiflerini ve düğmelerin dikimini saymazsak:))

    Yapılışınıda anlatmaya çalışayım..

    Örmeye 70 ilmekle yaka kısmından başladım.5 sıra kadar tekli lastik ördükten sonra 13 er kollara, 22 ön ve 22 arka olmak üzere ilmekleri ayırıyoruz.Ön kısım için ayırdığımız 22 ilmekden 4 ilmek sağ başlangıç 4 ilmekde soldan lastik olarak örelim 5 cm kadar ördüğümüz lastiğe 2 adt düğme deliği de yapmayı unutmayın.5 cm oldukdan sonra bu ilmekleri üstüste örerek örgüyü birleştirdim.Bel kısmına kadar 2 adt 4 no misinalı şişle ördüm kalan kısmı tek misinalı
    şişle bitirdim.18 adt ajur olunca kolları ayırıyoruz.Hepsini ayrı ayrı örüp kazağımızı tamamlıyoruz. Bu kazağın altına birde etek başladım bikaç güne kadar onuda yayınlarım inşallah..

    Duaların geri çevrilmeyeceği bugünde Rabbim hiçbirimizi dostsuz,duasız,yardımsız,umutsuz,çaresiz bırakmasın dualarınızın kabul olması dileğiyle selamlar sevgiler hepinize hayırlı cumalar..




    baby blusa, BEBEK BLUZU, knitting baby raglan sweaters

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda