Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    güllü fular atkı

    rose scarf,knitting scarf,flowers knitting scarf


    güllü fular atkı modeli...
    bu fular atkı modeli çok güzel bende kendime yapmak istedim önce mor olanı yaptım ip yetmediği için tek güllü yaptım sonra orjnali gibi kırmızı renkte yaptım bu iple çok güzel
    oldu.
    ipin markası NAKO ASTRA renk 251
    yapılışı.
    atkıya 30 ilmek başladım haroşa olarak ve 3 karışa yakın ördüm 3 karış tam olur tek düğüm
    atıldığı için bağlarken daha rahat olur hatta 3 karıştan biraz fazlada örülebilir tabiki
    ipin kalınlığına göre değişir.
    gül yapacağımız kısıma başlarken ilmekleri artırarak iki katına çıkarın ben ilk artırma sırasında iki katına çıkarmadım iki ilmek ördüm bir artırdım bu şekilde ilk artırma sırasını ördüm tabi artık haroşa örülmeyecek ters düz örgü örülecek.
    ilk artırma sırasını ördükten sonra artırdığım sırayıda sayarak 6 sıra ördüm
    sonra tekrar ikinci artırma sırasını yaptım bu sefer bir ördüm bir artırdım ve ilmekleri
    iki katına çıkardım yine aynı sayıda ördükten sonra üçüncü artırma sırasınıda ördüm ve
    aynı sayıda 6 sıra ördüm ve kestim diğer taraftanda ilmekler alarak aynı örgüyü yaptım
    ve bitirdim kıvırıp gül şekli verdim ve diktim.
    bereye 45 ilmek başladımharoşa örgü olarak paspas örgüsündeki gibi üçer üçer bırakarak dönüşler yaptım ikişer ikişerde dönülebilir,
    ve bere yuvarlak şekil aldı alın lastik kısmında ise haroşa örgüde 2 sıra 1 sıra olduğu
    için bende 4 sıra ördüm beşinci sırada dönerken hepsini sonuna kadar ördüm yani her sırada
    alın lastik kısmı örülmeyecek bol olur o yüzden birkaç sırada bir ördüm.






    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda