Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    limonlu örgü çaydanlık takımı



    limonlu örgü çaydanlık demlik örtüsü modeli.
    aslında sadece porselen demlikler için örülüyor ama ben takım yapmak istiyorum böyle daha güzel oluyor.çaydanlık ve demliğin çevresi kadar zincir çekip örneğe başladım kulp ve sap yeri için iki sıra ayrı ördüm sonra birleştirdim.
    demliğin üst tarafını sık iğne ördüm ve eksiltmeler yaptım bunu sürekli demliğe ölçerek yaptım.limonu sık iğne başladım 23 sık iğne olana kadar artırarak ördüm biraz ördükten sonra
    eksiltmelere başladım içine silikon koyarak kapattım.çaydanlık örtülerinden ara sıra yapacağım yine.



    örgü aksesuarlar,örgü çaydanlık örtüsü modelleri

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda