Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü bonet şapka modeli



    örgü bonet şapka modeli.
    bu model çok güzel erkek çocuğu olduğu için volanlı yerlerini örmedim kızı olanlar
    yapar çok güzel görünüşü var ben resimledim ve sayılarınıda yazıyorum ipin kalınlığına
    göre sayıları kendinizde ayarlayabilirsiniz.
    ipimin markasını resimleyip koydum şiş 3,5 numara.
    önce 8 ilmek alıp haroşa ördüm 80 sıra haroşa yaptım haroşada 2 sıra bir sıradır.
    daha sonra 110 ilmek alıp örneğini koyarak 5 haroşa 2 ters burgu için 6 düz yine
    2 ters ve 5 haroşa olacak şekilde örneğine başladım ve resimdeki kadar ördüm.
    kesme yeri için ortadaki 24 ilmeği sadece örerek patik yapımındaki gibi her dönüşlerde
    kenarlarda kaln ilmeklerden eksiltmeleri yaptım iki ilmeği bir alarak.
    kenarda kalan ilmeklerin sayısı 16 ya düşünce hem kenardan eksiltmelere devam ettim hemde
    ortadaki ilmeklerin eksilmesi gerekiyordu birer tanede onlardan eksittim resime bakıp kolayca anlayabilirsiniz.kenarları kesip bitirirken ortadaki ilmeklerin sayısıda 12 olacak kesmiyoruz
    boyun kısmı için ilmekler alınırken şişe geçirdim.boyun kısmı için kenarlarda 8 haroşa ortadakiler yine 5 haroşa olacak 86 ilmek aldım boyun kısmı için arkadaki 12 kalan ilmekle beraber bunun için kenarlara düşen ilmekleri ayarladım 37 şer ilmek kanarlardan aldım ortadaki 12 ilmekle beraber 86 ilmek oldu.8 kenar haroşa 2 ters 6 burgu için düz 5 haroşa olacak şekilde
    örneğine başladım ve ikinci burguya kadar aynı şekilde ördüm ikinci burgudan sonra 2 ters olan örgü burgunun yanındaki artırmalarını yaptım ön düzünden artırmaları olacak ters kısmından
    tersi ters düzü düz haroşayıda haroşa ördüm ters örüler 10 olana kadar artırdım. kenardan ilik açılacak son sıralarını 3 sıra horoşa yaparak bitirdim orjinal modelinide ekledim linkine bakabilirsiniz.










    orjinal model tıklayın burada

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda