Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    YENİ LİFLER..


    Merhaba arkadaşlar bu lifleri yeni ördüm. Elimde bir tarafı bitmiş bir süveter, yarısı örülmüş şal, bir başı bitmiş oya, kenarı çevrilecek bebek battaniyesi gibi onca yarım iş varken hepsini kenara koyup lif ördüm.sizlerdede oluyormu bu haller.ben böyleyim işte beğendiğim bir modeli başlarım nasılsa öyle yada böyle bitireceğim ya başlamakda yolun yarısı bir süre bekler kenarda.neler yaparım ona sıra gelineceye kadar neler.işte bu liflerde araya sıkıştırdıklarımdan..hediyelik işte bulunsun değilmi:)) eee beğendinizmi nasıl olmuşlar?


    Sevgili arkadaşlar filistin için dua kampanyamız sizlerin isteği üzerine devam ediyor.katılım devam ettiği sürecede burada yayınlamaya devam edeceğim inşallah..Daha önce katılamayan arkadaşlarımız içinde bir fırsat bu..hepinizi dua kampanyamıza davet ediyorum.Katılan arkadaşlarımızın hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Allah hepinizden razı olsun.İki cihanda da en güzel şekilde mükafatlandırsın amin..



    Toplam okunan Fetih suresi .......... 1111


    Ayfer sultan .....................................56
    Nihan-sarıgül .................................. 53
    Tiritçi ............................................... 12

    GENEL TOPLAM 1232

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda