Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    TIĞ İŞİ DAMACANA ÖRTÜSÜ






    Tatil bitti evimize döndük çok şükür, Allah nasip etti güzel bir çanakkale ve gökçeada tatili yaptık, çanakkalede şehitliklerimizi ziyaret etme imkanı bulduk çok güzel bir şehir.Gökçeada da denizin güzelliğine temizliğine hayran kaldık muhteşem bir yer rabbim sizlerede nasip etsin inşallah.birkaç gün oldu eve geleli ama ancak fırsat bulabildim nete.öncelikle güzel yorumlarınız ve ilginize teşekkür ediyorum.Fırsat buldukça tüm yorumlara döneceğim inşaallah.Tatildede boş durmadım ve damacanam için örtü ördüm.Örmesi çok kolay ve zevkli çabucakda bitiyor.Rengi deniz mavisi ama herzamanki gibi resimlerde yine soluk çıkmış.1.5 yumak nako kristal lif ipi yetiyor.(ipi ikiye katladım)Sayı veremeyeceğim için bol bol resimlemeye çalıştım.Tığ işi bilenler zorlanmayacaktır eminim.Bikaç gün daha buralardayım daha fazla ayrıntı isteyen olursa yardımcı olmaya çalışırım.Pazartesiden sonra yine uzunca bir süre (belkide kışa kadar) yokum.Bir süre daha ara vermek istiyorum.Elimde epeyce birikmiş iş var ama yapılışlarını anlatmaya erindiğimden eklemekde istemiyorum.yapması eklemekden kolay geliyor bana.Neyse sözü uzatmadan hepinize sağlıklı ve güzel günler diliyorum...Yeniden görüşmek dileğiyle Allah'a emanet olun selamlar sevgiler...



    Örgü damacana örtüsü, tığişi damacana örtüsü,örtü,

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda