Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Birde Aldatmayi Aldatan kadinlardan dinleyin.

    Sevgilisini lise aşkıyla aldatan Coconut, kendi deyimiyle "kendini bir halt sanan" bütün sevgililerini aldatan 34 yaşındaki Vendetta bunlardan ikisi. İtirafçıların çoğu İstanbullu. Sevgililerini ya da kocalarını, kızdıkları için "boynuzlamışlar". Sitede erkeklerin başından geçenleri, aldatıldığını fark edenlerin itiraflarını ve kullanıcıların yorumlarını okuyabilirsiniz. Ücretsiz üye olup, içinizi dökmeniz de mümkün. Site kurucuları ekran arkasında kalmayı, kamuoyu önüne çıkmamayı tercih ediyor. İşte siteden en ilginç itiraflar.

    VENDETTA (Kadın)
    Aldattım, gurur duymuyorum ama pişmanlığım yok

    Kendini bir halt sanan sevgililerimin hepsini aldattım. Bundan gurur duymuyorum ama pişmanlığım falan da yok. İçlerinden hiçbiri, sonradan vicdan azabı çekmemi sağlayacak kadar iyi değildi. En çok da Güray’ı aldattığım için kendimi iyi hissettim. Sonradan hepsini kapının önüne koydum zaten. Aldatmama neden olacak kadar kendilerinden soğutmasalardı.

    COCONUT (Kadın)
    Aldattım, terk etmek istedim, hálá beraberiz

    Sevgilime kızgın olduğum için aldattım. Ne kadar komik ve saçma geliyor aslında. Bana yalan söylediğini bildiğim halde normal davrandım ama o gittikçe ilgisizleşmeye başladı. Son noktayı koyduğunu düşündüğüm gece arkadaşlarla eğlenmeye gittik. İlerleyen saatlerde yıllar öncesinden hayran olduğum biriyle karşılaştım. Sohbet vs. derken gittikçe yakınlaştık ve geceyi beraber geçirdik. Ama ne telefon numarası ne de başka bir şey... Yaşandı ve bitti. Ertesi gün de sevgilimi terk etmek istedim. Ama kabul etmedi. Hálá beraberiz ama evet aldattım...

    ÇOK ZEKİ (Kadın)
    Boynuzlamaması için spora zorluyorum

    Haftanın üç günü halı saha maçına gitmesi için eşime baskı yapıyorum. Sebebi tabii ki spor yapması değil. Fazla enerjisini harcaması, beni rahat bırakması ve bunlara karşılık bana boynuz takmaması için!

    DEDİKODUCU (30, Erkek, İstanbul)
    Way canına, çivisi çıkmış bu dünyanın

    Bir arkadaşım ile kız arkadaşı 5-6 ay önce ayrılmışlardı. Çocuk neden olduğunu anlayamamıştı ve istememişti aslında ayrılmak. Geçenlerde, yani ayrıldıktan 5 ay sonra ayrılma nedenini öğrendi. Ayrılma nedeni; kız arkadaşının, kendi arkadaşlarından üstelik evli olan biriyle aldatmış olması ve onunla bir ilişkiye başlaması imiş. O zamandan beri görüşüyorlarmış. Ve intikam anı... Arkadaşım, kız arkadaşı ile beraber olan evli arkadaşının eşiyle beraber oluyor. Sen benim kız arkadaşımla haa? Ben de senin karınla o zaman ! Way canına çivisi çıkmış bu dünyanın :)

    ANGLE (Kadın)
    Köpeği bile beni aldatıyormuş

    Evlenme planları yaptığımız erkek arkadaşımı sevgilisiyle el ele gezerken gördüm! Tabii tam anlamıyla şok geçirdim. O da beni gördü. Buna rağmen kızın elini bırakmadı. Aptal aptal suratıma baktı. "Ne istiyorsun" diye salak bir soru sordu. Daha iki gün önce ondan ayrılmamam için kapımda ağlayan adam bana boynuz taktı yaa! Ama asıl üzüldüğüm nokta, sevgilimin köpeğinin o anda benim kucağıma değil de diğer kızın kucağına çıkmaya çalışmasıydı. O aptal köpek bile beni aldatıyormuş!

    DEDİKODUCU (30, Erkek, İstanbul)
    Arkadaşım aldatıyor, söylesem mi?

    İki arkadaşım bir sitede tanıştı. 8 aydır beraberler. Erkek olan onu sitedeki diğer kadınlarla aldatıyor. Kadının ruhu duymuyor. Ben artık sayısını hesaplamayı bıraktım. İlişkileri de gittikçe ciddiye gidiyor. Söylesem mi, söylemesem mi? Bilemiyorum. Ne yapmalıyım? Ya evlenirlerse?

    CEMOLOG (31, Erkek, İstanbul)
    Bizlerden daha sinsi ve hainler

    Ben de aldatıldım. Aklıma geldikçe kahroluyorum. Bana böyle bir adiliği yapmadan ayrılmak isteseydi saygı duyardım. Ama kadınları anlamak çok zor. Aslında bizden farkları yok. Beğenmediği, erkek milleti diye aşağıladığı bizlerden daha sinsi ve hainler. Parayı severler, arabayı severler, kariyeri severler, patronlarını severler, giyimi severler, basit bir yemeği severler, seks severler, doyumsuzluğu severler, sahte gözyaşı dökmeyi severler, gülmeyi severler, yalanı severler, erkekleri parmaklarında döndürmeyi severler, acı çektirmeyi severler, kısacası işlerine gelen her şeyi severler ve uygun zamanı, ortamı yakaladıklarında da hiç affetmezler. Tabii hepsini aynı kefeye koyamam. Erkeklerin yüzde 99’u aldatır, onlara güven olmaz edebiyatı yaparlar. Peki soruyorum BU TÜRK MİLLETİNDEKİ ALDATAN YÜZDE 99 ERKEK kimle aldatıyor? Yüzde 99 KADINLA değil mi? Kimse sütten çıkmış ak kaşık rolü oynamasın.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda