Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü günleri --3/ sayfa 8

    canım arkadaşım meralim sen ne yüce gönüllü bir insansın sen bana resmini yolladın 1 hafta önce ve ben yayınlamamışım çok özür diliyorum senden ihtiyarlığıma ver nolur sevgiyle öpüyorum bebişi delikanlıyı




    Bu güzel çanta da busu arkadaşımın kendisi bana yazmış ama benim gözümden kaçmış sanırım bugün aladım bu sefer gördüm mesajını :)) diğer güzellikler için haydi sayfasına



    Buda benden bir model 4 kat iple ördüm tok olsun diye saç örgülü olarak dik dörtgen örüp torba gibi diktim ve ağız kısmını sık iğne ile örüp hafifçe büzdüm elimde olan sapları kullandım çıkarılabilir yaptım saplarını istenirse torba gibi büzülebiliyor




    Bu şirin çantada doğal mucizeler den geldi adı gibi güzel paylaşımlı sayfasını görmek için tıklayalım haydi

    Şu güzelliğe bakarmısınız ellerine emeğine sağlık canım ayşem diğer güzellikleri için haydi sayfasına
    Bu güzel modelde cancazım nesliden geldi ellerine emeğine sağlık arkadaşımız sayfasında hem güzel bilgiler hem lezzetler paylaşıyor haydi gidip bakalım ne güzellikler eklemiş

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda