Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Hediyelerimmmm


    Bloglarda arkadaşım şunu yolladı bunu yolladı diye okudukça ayyy ne güzel derdim bu sabah aynı duyguları bana haticem yaşattı duygularımı anlatamam ne kadar harika bir şeymiş uzaktan uzağa yüzünü bile görmediğin bir arkadaşın düşünüp hediyeler yollaması şu anda öylesi bir duygu yoğunluğu yaşıyorum ki anlatamam
    Yüzü kadar yüreğide güzel arkadaşım bana neler yollamış bakın, çocuklara poçalar kurabiyeler turşu bile yollamış sağolsun
    bana çok güzel boncuk ve pullar veeeeee motif makinası hemde 2 adet bir kare bir yuvarlak birde kordon makarası almış canım benim yapılışını sorduğum şaldan örmüş bana zevkle hep seni anarak kulllanacağım haticem canım güzellikler seninle olsun bu yolladıklarını ve bana yaşattığın güzel duyguları ömrümün sonuna dek unutamam çoooooook teşekkür ediyorum allahımda seni hep mutlu kılsın inş.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda