Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    tig isi bebek patigi yapımı

    daha önce yaptığım incili patiğin incisiz versiyonu çünkü bu ipe incilerim geçmedi ,bu patik 1 yaş ve üzeri için.ipim markalı bir ip değil ama ince sayılacak bir ip tığ no 1
    nazlı kızımız patik giyip poz vermeyi sevmeyince nasıl çekeceğimi şaşırdığım ayaktaki görüntüsü :)
    .önce yukarıdaki gibi bir motif yapıp bileği için 35 zincir çekiyoruz sizler bunu ayak bileğine ölçüp yapabilirsiniz
    motifteki trabzanların üzerine trabzan boşluklara da 1 trabzan yapıyoruz çektiğimiz zincirlerinde üzerine trabzan yapıyoruz.
    ve 3 sırayı bu şekilde tamamlıyoruz.
    4.sırada patiği ikiye katlayıp şekildeki gibi 2 trabzanı bir kapatıyoruz yani eksiltiyoruz.bu işlemi ben 8 kere tekrarladım ön ve topuk kısmında.yani 8 defa 2 trabzanı bir ördüm topukta da 8 defa 2 trabzanı bir ördüm
    son sırada ise eksiltmeleri ön ve topuk kısmı için 6 defa yaptım, bitmiş hali bu alt kısmını ister dikin ister tığla birleştirin

    üst kısmına da çoğumuz su taşı çogumuz balık sırtı diyoruz ondan yaptım sanırım resimden anlaşılırben inci olmadığı için 4 zincir çekip 2 trabzan atlayıp sık iğne yaptım

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda