Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Kazak'tan elbise'ye donusum :)






    öncelikle böyle bir elbise yapmak istiyorsanız kazagınızı feda edip makinada yıkayın :)şaka bir yana sevdiğim elde yıkanması gereken angora kazağımı makinede yıkamışım atmaya da kıyamıyorum daha yeni çünkü,ne yapayım derken kızıma elbise yapmaya karar verdim.kollarından ayakkabı patik,kol lastiklerinden de saç bantı yaptım takım takıntısı olunca :) geriye minik parçalar kaldı onlardanda kelebek deseni çıkardım(çok başarılı olmadı ama )kelebeklerin etrafını pulla çevirdim ve dikeceğim yerlere elde aplike yaptım.
    elbisenin kalıbı için hazır elbiseden faydalandım;ayakkabı patik içinde ayagın ölçüsünü alıp kalıp çıkararak yaptım onu da pulladım.. galiba güzel oldu ben degendim :))kazağın bir de hırkası var acep onu da yıkayıp bolero mu yapsam ne :))

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda