Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Pastane Kurabiyeleri :)



     Bugün burada hava soğuk ve sisli oğlumun canı sıkılıyordu hadi gel pasta yapalım dedim ve oğlumla beraber yaptık,minik minik elleriyle çogunu o yaptı sonra yemekteyiz oldum,oktay usta oldum diye sevindi :)sayfama gelenler bilir ben genelde pasta v.s yayınlamazdım canı çekenler olur vebaline girmeyim diye ama bu kolay ve masrafsız sanırım herkes yapabilir ve ya alabilir.
    Gelelim tarife tuzlu kurabiye ama oğlum anne pastanedeki kurabiyeler gibi yapmışım diyince adını pastane kurabiyesi koyduk.
    malzemeler : 1 pk.yumuşak margarin;
    1 çay bardağı yoğurt;
    1 çay bardağı sıvıyağ,
    1 pk.kabartma tozu,
    1 çay kaşığı mahlep,
    1 çay kaşığı tuz ,
    aldığı kadar un(4,5 su bardağı civarı)
    1 yumurta beyazı içine sarısı üzerine.
    tüm malzemeleri karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yaptım,merdane ile açıp kalıplarla kesip,yağlanmış tepsiye dizdim,üzerine yumurta sarısı sürdüm.oğlum çörek otu sevmiyor o yüzden bazılarına çörek otu koydum.180 derecede 15-20 dakika pişirdim.oğlumun eline sağlık ,afiyetler olsun :)

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda