Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    orgu oyuncak bebek



    Lösev için ördüğüm bebek,örmesi değilde ağız,göz işlemek zor geldi:)

    evdeki artan iplerle 4 numara şişle 50 ilmek başladım.
    siyah iple 14 sıra
    turuncu iple 20 sıra
    beyazla 42 sıra
    tüylü iple 6-7 sıra (bu ipe sakallı ip demeyi sevmiyorum da :))
    ve son olarak şapka için desenli iple her düz sırada kenarlardan 1 'er ilmek keserek 8 ilmek kalana kadar ördüm.
    Dikiş kısmı arka ortaya gelecek şekilde diktim.Şapka kısmına da aynı şekilde,elyaf doldurdum.Elyaf doldurduktan sonra tüylü iple ördüğüm kısmı gizli dikişle diktim.
    Son olarak göz,burun,ağız papyon derken bitti.
    Umarım sahibi severek oynar.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda