Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    kedi atkımız


    cat scarf











    atkı modelimiz bitti elimden geldiğince benzetmeye çalıştım biraz eni geniş oldu
    neyse daha iyi sarar artık diyimde avunmuş olurum.
    atkının yapılışını kısaca anlatıyım.
    önce tunus işi belirli sayıda ki ben geniş yaptım biraz daha darı iyi olur atkıyı
    örüp bitiriyoruz.sonra bacaklarınada 5 zincir çekerek trabzanlar yaptım istenilen büyüklükte
    atkınızın genişliğine görede ayarlayarak 4 bacağı ördüm kuyruğuda aynı şekilde.
    kafasının yapılışını resimleyerekte gösterdim ön tarafını tunus işi arka tarafınıda ön tarafın
    büyüklüğüne göre ayarlayarak sıkiğne ördüm burun tarafını gözlerini vs işleyerek iki parçayıda birbirine diktim içine biraz silikon koydum burun tarafını dikerkende biraz silikon koymuştum
    kulaklarını sonradan ilmek alarak sık iğne yaptım birazda kulaklara silikon koydum
    bu şekilde kafayı bitirip atkıya diktim. bacakların işlemelerinide yaparak onlarıda dikerek atkıyı bitirdim. kafası beni uğraştırdı açıkçası yap sök aynı büyüklükte uydurmaya çalış derken şükür
    bitti havalarda iyice soğudu ihtiyacı vardı çıkmış oldu aradan.

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda